10 Şubat 2009 Salı

basmayın

Uc kadin arkadas bir kaza sonucu ayni anda hayatlarini kaybedip> cennete giderler.Cennetin kapisinda onlari karsilayan melek :> ''Sizin burada uymaniz gereken tek kural var.. O da ordeklere> dikkat edin sakin ustlerine basmayin'' der. Sonra kapi acilir uc kadin> cennete girerler.Gercekten de etrafta ordek doludur. Ustlerine basmamak> adeta imkansizdir.Dikkat etmesine ragmen kadinlardan biri kazayla bir> ordegin ustune basar.Hemen Cebrail belirir.Yaninda son derece cirkin bir> adam vardir.Kadini kolundan adama kelepceler ve ''Ordegin ustune basmanin> cezasi olarak sonsuza kadar bu cirkin adama kelepceli olarak yasayacaksin''> der.> Ikinci gun kadinlardan biri yine kazayla bir ordegin ustune basar> ve Cebrail aninda yaninda cok cirkin bir adamla gelip onlari kadina ceza> olarak birbirlerine kelepceler.> Ucuncu kadinin gozu bu olaylardan cok korkar.Digerlerinin> akibetine ugramamak ve so nsuza kadar cirkin bir adama kelepcelenip yaamamak> icin her attigi adima acayip dikkat etmeye baslar.Aradan aylar gecer ve> hicbir ordegin ustune basmaz.> Derken bir gun Cebrail belirir.Bu kez yaninda boylu poslu> inanilmaz derecede yakisikli bir adam vardir.Cebrail hicbir sey> soylemeden yakisikli adamla kadini kelepceler ve yine birsey soylemeden> ceker gider. Kadin artik mutluluktan ucmaktadir. O gune kadar gordugu en> yakisikli adamla kelepcelenmistir. Adama doner ve ''Ben acaba ne yaptim da> sonsuza kadar senin gibi guzel bir adamla birlikte olmayi hak ettim'' der.> Adam surati asik bir sekilde cevap verir. ''Vallahi seni bilmem> ama ben az once bir ordegin ustune bastim'' der.

Hiç yorum yok: